Jaap de aap

jaap de aapDag iedereen!

Ik ben Jaap de aap, een echte wereldreiziger.
De volgende bestemming van mijn grote wereldreis is het warme Suriname.

Deze reis zal extra speciaal zijn omdat er drie vriendinnetjes, namelijk Emely, Hannelore en Karolien, zullen meereizen met mij.
Samen  met hen zal ik verblijven in het dorpje Djumu. Hier zullen wij op zoek gaan naar nieuwe vriendjes en vriendinnetjes.

Tijdens onze avontuurlijke reis zullen wij ook corresponderen met onze vriendjes en vriendinnetjes uit België.
– Samen met Emely zal ik corresponderen met de derde kleuterklas van juf Kathleen.
– Samen met Hannelore zal ik corresponderen met de derde kleuterklas van juf Hilde.
– Samen met Karolien zal ik corresponderen met de derde kleuterklas van juf Ines en juf Jolien.

Al onze avonturen kunnen jullie volgen op deze blog.

Tot snel!

Groetjes,
Jaap

Plaats een reactie